basmalah Pictures, Images and Photos

Saturday, May 30, 2009

Selamat bercuti ..........................

Assalamualaikum kepada semua
di harap dalam keadaan sihat sejahtera hendaknya

Pertama sekali ana ingin meminta maaf kepada semua pengunjung kerana dah lama ana tidak mencoretkan kata-kata di dalam blog ini. ini semua disebabkan kesibukan yang sengaja dan tidak disengajakan. al maklumlah, byk tugas2 yang mencabar diberikan.

Semua sudah maklum, bahawa sebelum cuti sekolah bermula, diadakan peperiksaan samada dipanggil peperiksaan semester pertama @ pertengahan tahun. maka sibuklah guru-guru termasuklah ana sendiri untuk memeriksa kertas2 jawapan dan sebagainya.

Lagi satu, seminggu sebelum cuti sekolah, sekolah ana dilawati oleh pegawai2 daripada Pejabat Pelajaran Daerah untuk memantau perjalanan sekolah termasuklah buku rancangan pengajaran harian, fail2 panitia dan sebagainya. Tambahan pula Pegawai Pelajaran Daerah merupakan orang baru, lagila ditakuti kerana beliau cukup teliti dengan segala perkara berkaitan dengan perjalanan sekolah.

Insya Allah dalam masa cuti ini nanti akan aku coretkan beberapa perjalanan hidupku sebelum cuti ini. smoga ia akan menjadi pengalaman dan panduan untuk menjalani kehidupan yang mendatang.

Kepada semua yang bercuti, slamat bercuti. Jangan jadikan cuti ini suatu tragedi atau kenangan yang tidak dapat dilupakan.

No comments:

Mutiara Kata

Sign by Danasoft - For Backgrounds and Layouts

Peta Lokasi