basmalah Pictures, Images and Photos

Saturday, December 21, 2013

Aku kembali semula setelah 2 tahun menyepi

Asssalamualaikum semua,

Mungkin ada orang yang perasan tetiba jer aku muncul semula, dan ada juga yang tidak perasan aku muncul semula, perasan sorang2, lantakler. Pekabar kengkawan semua? di harap berada dalam keadaan sihat walafiat hendaknya.

Entah, mcm aku bermimpi laks untuk mencoretkan secebis kenangan di dalam blog aku ini, Nasib baikle, boleh guna lagi dan aku masih mengingati blog aku ini.

Buat makluman semua, aku sekarang dah berpindah ke Melaka sejak Jun 2011. rasanya tahun tulah, aku dah berhenti mencoretkan nukilanku dalam blog ini. Mungkin sibuk dengan macam2 tugas, dan di Melaka ini, aku mula hidup bersama keluargaku yang tercinta. Aku pun dah bertambah seorang lagi cahaya mata iaitu seorang hero pada 30 Jun 2012. Tarikhnya sama dengan anak perempuan sulungku. Namanya Aqeel Amsyar. Dan aku juga bakal menimang cahaya mata yang ketiga pada awal Mei tahun depan.

Banyak lagi aku ingin coretkan, rasanya cukup setakat ini dulu, Insya Allah aku akan nukilkan lagi pada masa akan dating, Wassalam

No comments:

Mutiara Kata

Sign by Danasoft - For Backgrounds and Layouts

Peta Lokasi